viernes, 29 de noviembre de 2013

OI exam 1st term


CATALAN
Greg: Estic aburrit. No se què fer.
Lucy: Que tal veure la tele?
Greg: No, no hi ha res de bo.
Lucy: bé, per què no llegeixes un llibre.
Greg: No, no em ve de gust.
Lucy: qué tal mirar un DVD?
Greg: vale, és una bona idea


Tom: Hola Shanon, Cóm estàs?
Shannon: Bé, gràcies.
Tom: Tens algún plan pel cap de setmana?
Shannon: la veritat és que no. Per què?
Tom: tinc un dinar fora amb els meus amics. Vols venir?
Shannon: m’encantaria. Gràcies.
Tom: Quedem al fora de l’ajuntament al migdia.
Shannon: d’acord, ens veiem allà.



Emily : Hola
Tony : Hola Emily, soc Toni. Cóm estàs ?
Emily : bé i tú?
Tony: Bé gràcies. Vas tenir un bon cap de setmana?
Emily : sí, va ser fantàstic
Tony : Què vas fer?
Emily: Vai ganar al cinema el dissabte i vaig veure una molt bona pelicula. Què vas fer tú? Què tal el teu cap de setmana?
Tony: No va ser bò.
Emily: Per què va ser això?
Tony: Vaig perdre el meu telèfon mòbil i no vaig poder jugar a futbol perque estava plovent.
Emily: Oh estimat! Pobret!

No hay comentarios:

Publicar un comentario